.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندارتهران سخنانش را تکذیب کرد
درپی انتشارخبری به نقل ازسایتهاي پارسا نیوز و البرز باعنوان "مسوولین استان مازندران برای جرزلای دیوار خوبند" به نقل از معاون استاندار تهران ,براتلو این سخنان را موجب تعجب و تاسف خود و تکدر خاطر همکارانش در استان مازندران عنوان کرد.

درپی انتشارخبری به نقل ازسایتهاي پارسا نیوز و البرز باعنوان "مسوولین استان مازندران برای جرزلای دیوار خوبند" به نقل از معاون استاندار تهران ,براتلو این سخنان را موجب تعجب و تاسف خود و تکدر خاطر همکارانش در استان مازندران عنوان کرد.
درنامه معاون سیاسی ,اجتماعی استاندارتهران به البرز آمده است :

مدیریت محترم سایت البرز
 
باسلام وعرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سالارشهیدان ,آن پایگاه اطلاع رسانی درمورخ 22دی ماه 86 مطلبی به نقل از اینجانب باعنوان "مسوولین استان مازندران برای جرزلای دیوار خوبند" انتشارداده که مشاهده این مطلب تحریف شده موجب تعجب و تاسف اینجانب و تکدرخاطر همکاران تلاشگر در استان مازندران شده است .
بنده درجمع بخشداران استان تهران برضرورت آمادگی بیش ازپیش همه مسوولان بویژه درستندرکاران وزارت کشوردربخش وشهرستان واستان درمواجه باحوادثی نظیربحران ایجاد شده دراستان مذکوردرپی قطع گازوبرودت بی سابقه هوا تاکید نموده ام .
ازآنجائیکه همگان شاهد تلاش شبانه روزمسوولان آن استان درخدمت رسانی به مردم گرامی آن خطه بوده اند انتشارمطلب منسوب به اینجانب موجبات اسباب رنجش خاطرآنان را فراهم نموده که بدینوسیله ضمن پوزش ازاین عزیزان , مطلب فوق را تکذیب مینمایم .
خواهشمند است برابرقانون این تکذیبیه را درآن پایگاه منعکس نمائید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 بهمن 1386
آقای صفرلو بهتر بود ضمن تکذیب می گفتند که مسئولین استان مازندران به درد جرز لای دیوار هم نمی خورنند .
نا شناس 2 بهمن 1386
در رابطه با مطالب فوق خواستم چند نکته و تذکر به گستاخی این سایت و سایتهای نظیر این به مردم عزیز مازندران و مدیران ارزشی استان بدهم.
اولا اسم معاون سیاسی استانداری تهران آقای براتلو است نه صفرلو
ثانیا با تکذیبیه ایشان دست شمال نیوز رو شد که با همکاری یکی دو سایت و روزنامه دیگر وبا هدایت افراد معلوم الحال ضد دولت نهم و با تحریف سخنان افراد هر چند وقت یکبار با مقاصد سیاسی و به قصد تخریب و تشتت اوضاع بدنبال اهداف زشت و کریه خود هستند.
بنده بعنوان یک دانشجو ازجناب مهندس شفقت استاندار ارزشی و تلاشگر و معاون محترم سیاسی ایشان گلایه مندم که چرا نباید با چنین اراجیف و تحرکات مسموم و مریض وار بشدت برخورد کنند و درب چنین سایتها و روزنامه هایی که با اخذ یارانه از دولت" مانند هم کیشان خود نظیر اعتماد ملی و اعتماد و سایت ایسنا و تابناک در تهران که دائم سیاستهای دولت را به تمسخر می گیرند" پلمپ کرده و مردم را از دست دروغ پردازیها و تشویش اذهان رهایی دهند.
هر چند بر همگان پر واضح است که استاندار محترم انسانی صبور و شکیبا است ولیکن صبر و بردباری حدی دارد. زمانی باید صبر کرد که طرف مقابل قابل هدایت باشد نه اینکه هر چه از دهنش در بیاید بگوید و باعث تکدر خاطر هموطنان عزیز شود و سپس با آشفته کردن اوضاع با یک عذر خواهی کار را تمام کند.
ان شاء الله که استاندار محترم و مومن با یک اقدام انقلابی و قانونی شر این نوع مطبوعات و رسانه ها را هر چه زودتر کوتاه کند.
با آرزوی توفیق برای ریاست محبوب جمهور و دولت نهم و استاندار مومن و خستگی ناپذیر مازندران
نا شناس 2 بهمن 1386
چرا با نظرات گزینشی برخورد می کنید و نظراتی که اهداف شما را تامین نمی کند پخش نمی کنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.